Пошуковий запит: (<.>A=Вишневська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вишневська Н. Ю. Кліше як мовна одиниця: проблеми кліше в мовознавстві [Електронний ресурс] / Н. Ю. Вишневська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Кн. 3. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2013_3_7
|
2. |
Вишневська Н. М. Брендінг як складова політики підвищення конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / Н. М. Вишневська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_12
|
3. |
Вишневська Н. Інтерактивне навчання: нові підходи [Електронний ресурс] / Н. Вишневська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_5
|
4. |
Вишневська Н. М. Механізм формування попиту населення України на продовольчому ринку [Електронний ресурс] / Н. М. Вишневська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2009. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_1_5
|
5. |
Вишневська Н. М. Якість товару як головний чинник підвищення конкурентоспроможності продовольчої продукції [Електронний ресурс] / Н. М. Вишневська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2009. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_2_8
|
6. |
Вишневська Н. Головні тенденції реформування шкільної освіти в країнах світу в 80-90-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / Н. Вишневська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_4 Розкрито протиріччя, що виникли у процесі здійснення освітніх реформ у різних країнах світу (шість стратегічних напрямів розвитку національної освіти США у програмі розвитку шкільної освіти “Америка-2000”, сім цілей в доповіді Національної комісії з питань освіти Великобританії, доповідь комісії з перегляду шкільних програм у Франції та інші програми). Висвітлено загальні тенденції розвитку і удосконалення освітніх систем США, ФРН, Великобританії, Франції та інших країн. Обговорено стандартизацію змісту освіти як домінанту більшості освітніх реформ 1980 – 1990-х рр. Названо головні причини, що перешкоджають входженню пострадянських республік до “загальноєвропейського дому” – низький науково-технологічний та культурно-освітній рівні населення, успадковані від тоталітарного режиму стереотипи. За допомогою аналізу концепцій загальної освіти країн Східної Європи підсумовано, що спільним у них є гуманістично орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток інтелектуального потенціалу, моральної та емоційної сфер, а також творчої уяви особистості. З’ясовано, що всі країни мають свої особливості розвитку, а загалом їм властиві підвищення ролі освіти в суспільстві, усвідомлення її значення, демократизація і гуманізація педагогічного процесу. Раскрыты противоречия, возникшие в процессе осуществления образовательных реформ в разных странах мира (шесть стратегических направлений развития национального образования США в программе развития школьного образования “Америка-2000”, семь целей в докладе Национальной комиссии по вопросам образования Великобритании, доклад комиссии по пересмотру школьных программ во Франции и другие программы). Освещены общие тенденции развития и совершенствования образовательных систем США, ФРГ, Великобритании, Франции и других стран. Обсуждена стандартизация содержания образования как доминанта большинства образовательных реформ 1980 - 1990-х гг. Названы главные причины, препятствующие вхождению постсоветских республик в “общеевропейский дом” – низкий научно-технологический и культурно-образовательный уровни населения, унаследованные от тоталитарного режима стереотипы. С помощью анализа концепций общего образования стран Восточной Европы подытожено, что общим у них является гуманистически ориентированное обучение, направленное на развитие интеллектуального потенциала, моральной и эмоциональной сфер, а также творческого воображения личности. Выяснено, что все страны имеют свои особенности развития, а в целом им присуща высокая роль образования в обществе, осознание ее значения, демократизация и гуманизация педагогического процесса. Revealed contradictions encountered in the implementation of educational reforms in different countries (six strategic directions of the national education development program in the U.S. schooling “America 2000”, seven goals in the report of the National Commission on Education UK, the commission's report on the revision of the school curriculum in France and other programs). Highlight general trends of development and improvement of educational systems in the U.S., Germany, UK, France and other countries. It’s discussed the standardization of educational content as a dominant majority of educational reforms 80-90-ies of XX century. It’s named the major obstacles to the entry of the former Soviet republics in the “common European home” – low scientific and technological, cultural and educational levels of the population, inherited from the totalitarian regime stereotypes. By analyzing the concepts of general education in Eastern Europe generally, that they have a common humanistic oriented training aimed at developing the intellectual capacity, moral and emotional spheres, as well as creative imagination of the individual. Found that all countries have their own particular development, but in general, they are inherent in the role of education in society, awareness of its importance, democratization and humanization of the pedagogical process.
|
7. |
Цимбалюк І. О. Податкові надходження місцевих бюджетів [Електронний ресурс] / І. О. Цимбалюк, Н. В. Вишневська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 16. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_16_15
|
8. |
Вишневська Н. В. Проблеми обслуговування та управління зовнішнім державним боргом України [Електронний ресурс] / Н. В. Вишневська, М. В. Кучерук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2013. - Вип. 21. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_21_29
|
9. |
Вишневська Н. В. Реформування адміністративно-територіального устрою як необхідна передумова формування фінансово самодостатніх територіальних громад [Електронний ресурс] / Н. В. Вишневська, І. І. Ковальчук, Б. В. Підцерковний // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(2). - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32(2)__28
|
10. |
Вишневська Н. В. Особливості проведення реформування місцевих бюджетів [Електронний ресурс] / Н. В. Вишневська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2011. - Вип. 18. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_18_4
|
11. |
Вишневська Н. В. Науково-педагогічний супровід професійного зростання вчителя іноземної мови в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Вишневська // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(1). - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(1)__9
|
12. |
Коваленко Ю. Структурний аналіз мов програмування захищених застосунків для програмованих логічних контролерів [Електронний ресурс] / Ю. Коваленко, І. Мішина, Н. Вишневська, А. Дзюбаненко // Безпека інформації. - 2016. - Т. 22, № 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2016_22_1_8 З приходом у сферу промислової автоматизації такого пристрою як програмовані логічні контролери (ПЛК), управління технологічними процесами суттєво спростилося. Ведуться розробки нових систем обміну інформаційними даними і нових алгоритмів. Це призводить до величезного різноманіття контролерів. Кожен з них відрізняється специфічними набором функцій, унікальною конструкцією і конкретною мовою управління. Розглянуто структуру ПЛК, що може допомогти у виборі, а також надано структурний аналіз мов програмування ПЛК. Розглянутий стандарт МЕК 61131-3 є забезпеченням розробників програм для ПЛК потужними інструментами для підвищення якості застосунків, що включає в себе також надійність і захищеність програм. Проте, у цьому стандарті бракує практичних методів перевірки, зокрема, чи дійсно розроблений застосунок відповідає обраним вимогам з приводу захищеності.
|
13. |
Васильєва Н. А. Ефективність противірусної терапії хронічного гепатиту С [Електронний ресурс] / Н. А. Васильєва, О. Л. Івахів, Н. Ю. Вишневська // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2016. - № 3. - С. 109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2016_3_32
|
14. |
Вишневська Н. Удосконалення професійних умінь і навичок учителя іноземних мов у процесі самоосвіти в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Н. Вишневська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2010. - Вип. 89(2). - С. 191-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2010_89(2)__46
|
15. |
Вишневська Н. В. Розвиток комунікативних умінь як засіб прфесійного зростання вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / Н. В. Вишневська // Вісник післядипломної освіти. - 2010. - Вип. 2. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_2_6
|
16. |
Вишневська Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знаньстудентів у клініці інфекційних хвороб [Електронний ресурс] / Н. Ю. Вишневська, О. Л. Івахів, Н. А. Васильєва, І. С. Іщук // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2017_1_4
|
17. |
Васильєва Н. А. Ефективність противірусної терапії жителів Тернопільщини з хронічними гепатитами В і С, яких лікували за державною програмою [Електронний ресурс] / Н. А. Васильєва, О. Л. Івахів, Н. Ю. Вишневська, Я. І. Йосик, О. А. Герасименко // Інфекційні хвороби. - 2017. - № 4. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/InfKhvor_2017_4_7
|
18. |
Вишневська Н. З. Творчий вплив та епігонство як прояви поцесу спадкоємності в перській літературі [Електронний ресурс] / Н. З. Вишневська // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2017. - Вип. 65. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2017_65_3
|
19. |
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання [Електронний ресурс] / М. А. Андрейчин, О. Л. Івахів, Н. Ю. Вишневська, В. О. Качор, І. С. Іщук, Я. І. Йосик, Н. А. Васильєва, В. С. Копча, Н. А. Ничик, Н. Г. Завіднюк // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2018_4_4
|
20. |
Кушнір О. Автоматизований спосіб врахування окремих показників стійкості та керованості машин у плануванні маршу [Електронний ресурс] / О. Кушнір, В. Маланюк, Н. Вишневська // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Військові та технічні науки. - 2019. - № 2. - С. 262-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_vtn_2019_2_19
|
| |